quarta-feira, 2 de setembro de 2009

XV Bienal de Vila Nova de Cerveira










Marc Sijan (USA) Maid


Onte achegueime á Bienal da Nova e vin algunhas obras interesantes, outras chistosas e bastantes que nin me queceron nin me arrefeceron. Inspirada, decidín contribuir eu tamém. Había moito máis, claro, pero non tiña gana nin era cuestión de fotografalo todo (seica ando com preguiza no furabolos).

11 comentários:

Anónimo disse...

Polo visto, este ano VN da Cerveira botou a casa pola ventá.
Muller, lástima non ter pasado onte polo tobo: despois da miña performance teño os cristais máis transparentes que a lente dun telescopio.

Lili disse...

Gústame especialmente o da rapaza cun sorriso por sexo, e o da sombra na parede... Ainda que o dos paiasos ten demasiadas semellanzas co corcho da miña habitación :)

Teté disse...

Não entendi muito bem a imagem: é um fulano a fazer de estátua vestido de sopeira?

Preguiça no fura-bolos? Eh, eh, eh!

Beijocas!

condado disse...

Vaia, despois de tantos anos atréveste a poñer a túa foto no blog? Tamos perdidos

Sun Iou Miou disse...

E un pracer vivir perto dun lugar onde se fan cousas interessantes, Kaplan, xa que desta marxe nin se cheiran...

Agora que a segunda parte do seu comentario, deixoume totalmente perplexa: descífreseme, prégollo.

Sun Iou Miou disse...

Creo que a intención é esa na de S. Palhasos, Alodia: un taboleiro de cortiza. En canto á guichiña do sorriso vertical... a min meteume un pouco de medo, cando vin que movía os labios e ensinaba os dentes...

Sun Iou Miou disse...

A imagem, Teté (podes clicar para ampliar) é uma empregada de casa (de casa rica, entenda-se) feita com um material não especificado e com um realismo bestial: não que isso me pareça arte, mas engraçado era. Por isso retratei eu depois a que era de verdade e que estava a limpar no exterior do recinto.

(Sopeira? Fizeste-me ir ao dicionário por se isso significava alguma coisa que eu não soubesse, mas não... Põe os óculos, menina!)

Sun Iou Miou disse...

Algum dia tinha de ser, Condado! Agora só te falta dizer se sou a dos sapatos negros de salto alto ou a das bailarinas vermelhas... Hihihi!

Anónimo disse...

Mal van as cousas cando hai que explicalas, pero en fin: quixen dicir que, á vista desa bela escultura da señora asistenta que mostra no blogue, eu ben realicei onte unha performance: limpei os cristais da casa.

Sun Iou Miou disse...

Descúlpeme, Kaplan, pero espesa que anda unha ás veces, non captei a retranca. (`_^)

Teté disse...

Tens razão, SUN, não reparei no link!

Será que estou mesmo a precisar de mudar de óculos?! 8)