quinta-feira, 28 de fevereiro de 2008

E foi boa mesmo!

Pois lamento desilusionar ao persoal pero saín indemne do meu primeiro encontro sobre oito rodas. Iso si, todo hai que confesalo, os patíns xa me viñeron ensinados. Certo que caín veces sen conto, para que negalo?, pero sempre de cu e sen mazalo, que me coidei moi moito de aguantar o peso coas mans (benditos polos séculos dos séculos os protectores dos pulsos, que ben avisada estaba) para non machucar os osiños, que non levo airbags de serie. Tamén son de agradecer os ánimos que me deu o profe, que é dos que exercen no reforzo positivo: coas gabanzas que me botou, calquera diría que nacín sobre rodas. En canto ao stick, non o notei en falta nin moito nin pouco. Penso que vou poder sobrevivir sen el, visto que o meu obxectivo non é marcar goles nin defender porterías, polo de agora, mais non desespere quen mo ofreceu, que inda lle tomo a palabra.
En fin, que case me pesa non lles dar motivos para que se escarallaren á miña conta, nin para que me leven bombóns ao cuarto do hospital (de flores abstéñanse se algún día se dese o caso, por favor, que detesto velas murchar), pero é que fun tremendamente feliz esta tarde e cando son feliz teño moi pouco chiste.

17 comentários:

Anónimo disse...

Pois noraboa logo.Non creo que eu puidera ter disfrutado dese xeito so co medo de partir os piños contra a baranda. Prodúcesme unha sana sensación de envexa.
¿sana?

kanjas disse...

temos hoquista? ja posso começar a pensar em comprar a camisola do benfica com o teu nome? :P

Teté disse...

Quando estás feliz perdes a piada??? Epá, não te julgava tão infeliz!!! (^_^)
Mas pronto, correu bem, ainda foste elogiada, assim dá gosto... :)

Sun Iou Miou disse...

Couse, os piños (dentes, meus tugas) déixoos na casa nun vaso con auga cando saio a practicar deportes de risco. En canto á envexa, perdoa que che diga, pero tes dúas pernas coma min, e francamente considero que só os estúpidos teñen envexa (Xasús, como me erguín esta mañá) e non quixera pensar que estou a falar cun estúpido (e quede claro que ese é para min o peor insulto que sae por esta boca).

Sun Iou Miou disse...

Hoquista ainda não temos, Fausto, mas sem pretender gabar-me muito, o profe disse-me que havia de chegar longe, que não tenho medo e isso é muito importante. Concordo com ele, porque se a pista não tivesse paredes, numa dessas nem sei a onde houvesse chegado...(`_^)
Mas que podes ir pensando em comprar a camisola, isso podes, que isto não vai ficar por cá.

Teve uma semana de muito elogio, Tetezinha, e assim não há quem escreva coisa nenhuma de jeito. Só sou grande quando me sinto pequena, que é os mais dos dias, como bem percebeste (^_^)

Jonas disse...

Tens sempre 'chiste', feliz ou infeliz...

Sun Iou Miou disse...

Acredita que não, Jonas, nem sempre. Não sei te mandei beijos já antes, mas pelo sim pelo não, mando agora. Isso, beijos.

Anónimo disse...

É xenial!
É superxenial!

kanjas disse...

quando tiveres clube diz que eu compro. e depois quero autografo :P

Sun Iou Miou disse...

Cesare, meu, superxenial, o que, quen? Eu, que teño que pedir o pau emprestado? Dirao polo hóquei de seu, espero. Polo de agora confórmome con non escarranchar...

Sun Iou Miou disse...

Ó, Fausto, quando tiver clube eu ofereço-te a camisola, com autógrafo dedicado ao meu BBista preferido!

kanjas disse...

vou cobrar :P

Sun Iou Miou disse...

Vais cobrar, vais, Fausto, não sei é em qual sentido (`_^), mas ainda podemos tratar a questão de fazeres o desenho para a camisola do clube.

kanjas disse...

fazer o desenho para a camisola do clube... hmmmm, parece-me bem :D

Sun Iou Miou disse...

Vais-te fazer famoso comigo, Fausto, ou já és? (`_^)

kanjas disse...

sou famoso na minha rua ehehe

Sun Iou Miou disse...

Se tens uma rua de teu então não me estranha que sejas famoso. Eu tinha um caminho mas vou ter de partilhar de aqui a nada.