sexta-feira, 1 de fevereiro de 2008

Tamaño

Cada día agoníame máis o do tamaño. Non paran de chegarme recados a insistir na súa importancia, quérese dicir, a do tamaño grande, que tamén os hai pequenos e medianos. E ben sei que é certo, porque se medise máis do metro cincuenta e tres que mido, poucas as grazas, tiña unha GS1200 entre as pernas. Por iso pregunto a quen me poida responder por experiencia propia, se os remedios que ofrece o mercado son efectivos e cales as consecuencias colaterais. Estou por probar pero teño medo de me enganar na dose e que sexan as orellas o único que me medre.

8 comentários:

Anónimo disse...

As orellas e o nariz vante crecer sen que tomes nada, simplemente coa idade. As cartílaxes son aúnica parte do corpo que pode crecer indefinidamente (ainda que, por sorte, pouco a pouco). De tomar algo o que te poderían crecer con desproporción son as mans, os pes e a queixada. Chámase acromegalia, é unha forma de xigantismo a deshora.
Ou sexa, que terás que valorar por que ao mellor aínda te interesa...
A min gustasme ben así

Sun Iou Miou disse...

Tes o gusto ben estragado, Couse, ou será cousa da vista ou da fome? En canto ao do nariz, si que notara un crecemento fóra do normal, pero pensei que era consecuencia directa da escrita deste diario.
De todos os xeitos, grazas polo consello experto e gabanza desinteresada. Case que non vou facer experimentos, visto que en canto a mans, pés e queixada non teño maiores ambicións.

Capitão Merda disse...

Bem dizias tu que és fresca...
;)

Sun Iou Miou disse...

Não, Capitão, é o tempo, que me arrefece. (^_^)

Capitão Merda disse...

Ahahahahah!
Muito bem sacada!

Sun Iou Miou disse...

Ah, a isso não vou responder por demasiado óbvio, Capitão, e tentações não me faltam, mas afinal sempre quero ter a última palavra...

Teté disse...

Explica-me lá, Sun: para que é que precisas de mais alguma coisa entre as pernas???

O Jô Soares (brasileiro, que não sei se conheces) tem uma teoria inversa a essa - as pessoas crescem em redor das suas orelhas... (^_^)

Sun Iou Miou disse...

Uma GS1200 não é uma 'coisa mais', Teté, é a mota da minha vida, à que infelizmente não podo aspirar porque não chego ao chão com os pés, e isso que não tem importância quando vais em movimento, é imprescindível quando há que parar...