domingo, 1 de agosto de 2010

Xa podía vir o outono...

É día e vai unha calor tal que nin caen a fío os paxaros nin xa as piñas rachan: ultrapasado o límite da resistencia, funden estas nun mazacote de breo, denso e castaño, sobre a terra pulverizada, mentres aqueles quedan suspensos nun letargo de contra-hibernación, o bico aberto nunha regaña, os ollos embazados, medias estendidas as asas e o corazonciño nun pulsar de mínimos máximos. A iso, tan natural, engádeselle o pregón das poxas para os santos (cuxos beneficios os devanditos dubido que caten) que chapodan a calma das doce en punto con restras de cifras por forza breves, pois preferen a cor negra dos billetes á venda a crédito rexistrada en tarxetas plásticas; os arraiais continuos que me lañan o pouco xuízo coas agullas das tiples en falsete amansadas no rumor das concertinas; os turistas que arrastran polas prazas vizosas de antucas a indolencia no petar mol das sandalias ou no máis rítmico chocolear das chancletas, os nativos que os espreitan de esguello desde a altura digna duns zapatos dos domingos ben lustrados e a camisa branca toda estiradiña; os forasteiros que me levantan poeiras e sufocos nos camiños de andar a pasear os cans ou me asaltan nos recunchos máis recónditos roncando sobre a herba ou non roncando, explico, nun rozamento de suores e respiracións arfadas, que se delata nun rastro de clíneses e preservativos correctamente usados, espero, pero pesimamente tirados. E a noite, pensaron que a noite era máis doada?! A noite é un chunda-chunda trepanador que nin os tapóns nos ouvidos abrandan e me obriga a cocerme nunha humidade morna de fiestras fechadas.

Menos mal, menos mal que hai fogos de lucerío que me estoupan a negrume do firmamento e a outra.


4 comentários:

Tá-se bem! disse...

Valha-nos a beleza do fogo (de artificio) :) que belas fotos nos proporcionam..

Também já pedia mais fresquinho... :/

Beijo de Domingo e votos de dias mais amenos :)

Teté disse...

Por acaso é nesta altura do ano que se vive melhor nas cidades: há mais turistas, mas muito menos gente daquela que entope o trânsito constantemente e se agita feito barata tonta por todo o lado, com pressa de qualquer coisa...

Adoro fogo de artifício, as férias à beira-mar (mesmo com meio mundo a gozá-las simultaneamente), mas a barulheira das festividades chateia-me à brava! E o calor em demasia também! Vale que por aqui está uma temperatura agradável... tanto de mar como no ar! :)

Sun Iou Miou disse...

Gosto muito de fogos de luzes, Tá-se bem!, e nada desses outros que só fazem barulho mas que aqui são contínuos nesta época.

Parece que hoje está mais fresquinho ou é só que ainda é cedo, hihihi!

Os dias são amenos, sou eu que vou velha.

Beijos ameníssimo!

Sun Iou Miou disse...

Fisicamente não aguento o excesso de calor, Teté, nem também de frio. É por isso que gosto de primavera e outono principalmente.

E depois, com esta calor, eu que durmo a maior parte do ano de janela aberta (só fecho mesmo no pino do inverno) ter de fechala só porque parece que esteja a "música" (se ainda fosse música era boa!) a tocar no meu quintal é dupla tortura. Enfim, é todos os anos a mesma coisa. Ou me armo de paciência ou de bombas! ;)