Pensa no tantão de gente boa, alegre,
solidária e divertida que conheceste,
conheces e que vais conhecer.
Faloume así o Oscar Mourave un día que non estaba sendo día de tan negro, e eu, nin sei por que (sei, ho, sei!) no acto lembreime de vós. Porque a amizade é un camiño que ás veces se me impón intransitable, pero están sempre aí uns poucos a me indicar o rumbo certo. Logo, chega a hora, e as palabras que me veñen á cabeza son sempre escasas e breves (grazas, quérovos, fáciles de pronunciar en aparencia de tan simples, pero que traban a lingua contra o fundo da gorxa) e póñome a pensar no prodixio da música, que todo o mundo comprende e na que vós sodes mestres para felicidade minúscula e inmensa dos outros nós.solidária e divertida que conheceste,
conheces e que vais conhecer.
Parabéns, María Jesús e David!
6 comentários:
Parabéns então aos joves, sejam lá quem forem! E abracinho para ti!
Serão dados, Rafeirito. E abração para ti.
Olá Sun!Sábias palavras do Oscar Mourave , realmente no mundo há pessoas de toda casta, e vamos sempre nos esbarrando com elas, umas nos deixam boas e alegres lembranças e outras, nos fazem lembrar quê, infelizmente o mundo não é de todo "cor de rosa".
Beijinhos
Pois, Euzita Verdita, o Oscar sabe. (`_^)
Beijinho
Parabéns aos teus amigos!
As línguas podem ser "travadas", mas uma verdadeiro amigo não necessita de grande palavreado para saber que o é... (*_*)
E esse tantão de gente boa, alegre e solidária compensa bem os biltres que também andam por aí...
Beijocas!
"Biltres", mais uma para o vocabulários dos proscritos.
Beijoquita, Teté.
Enviar um comentário