terça-feira, 18 de agosto de 2009

Escapada ao Alto Douro (II)










Pêso da Régua


Para contentar ao Tronkimazín, que morría á fame, e ao Condado, que loce corpo lanzal des que deu en facer réxime estrito, houbo que limitarse en Amarante a un xantar austero de presunto con azeitonas e viño verde (tinto), con pan, (vállanos iso!), que a min cando me menos me levou a perderlle o medo ás curvas, a aínda ben: de agora en diante non saio da casa sen un copo que me equilibre a prudencia e o respecto. Logo, entre a posibilidade certa de nos cocermos no propio mollo baixo a roupa ou a probabilidade incerta de nos esfolarmos por un despiste tonto (ao cabo, intención de nos esnafrarmos non tiñamos), relegamos chaquetas e pantalóns protectores ás maletas e os colegas saíronme de chulitos, lucindo ombro macarra: hai foto, pero non lles vou dar o pracer de velas. (En fin, todo ten un prezo.)

En Pêso da Régua, medios deshidratados, paramos a tomar un café e unhas Pedras nas antigas cocheiras do tren e contamos autobuses: máis nada. Logo tiramos a Pinhão, onde houbo que meterlle ao corpo outras Pedras, desta dúas por cabeza, e o Tronkimazín e mais eu cadanseu xelado de plátano e amorodos, slurp, slurp, mentres o Condado resistía, cos ollos chorosos, estoico no seu case xaxún, finxindo desprezo.








Pinhão

10 comentários:

Teté disse...

Facto é que com essas passeatas de mota deves conhecer melhor o meu país que eu... (`_^)

Vinho verde, com pão, presunto e azeitonas é dieta em que país do mundo? É que não me importava nada de uma dieta assim... duvido é que perde-se peso e ainda devia aumentar o colesterol ou afins! E com o geladinho final, os triglicéridos e outros! Ah, e água das pedras demais também faz mal (o que é que não faz, exceptuando água lisa ou alface?!), à conta do sal...

Nem percebo porque é que o Condado está a dieta, devo ser eu que estou vesga! :D

Beijoquitas!

Teté disse...

* Perdesse, como é evidente!

Sun Iou Miou disse...

Mas isso foi o nosso almoço, Teté!, e numas quantidades que nem para subir níveis de colesterol dão. Águas não engordam, talvez incham, mas não é o caso da das Pedras. E o gelado fomos só o T e eu. Achas que a gente pode aguentar assim, sobre tudo quando sonhávamos com uma boa posta de vitela em Torre de Moncorvo (já ficava muito longe, não fomos).

Ao Condado fazia-lhe falta rebaixar um bocadinho a curva da felicidade: agora está um "borracho" (quando ele ler isto vai-se ofender porque não sabe o significa, he!)

condado disse...

Aquí o borracho (nas súas catro acepcións):

O que un sabe é a idade que ten e o pracer que lle dá vivir e non sufrir (tómese todo isto en termos relativos, claro)

Sun Iou Miou disse...

"Borracho", Condado, é individuo "bonito e atraente". (`_^)

Rafeiro Perfumado disse...

A segunda foto está excelente. Até custa a crer como não ficou tremida, depois dos copos...

La queue bleue disse...

Ala, que maldosos vós! Hehehe
Já nom hai respeito nem cousa que se lhe pareça ;)

Sun Iou Miou disse...

Com a calor que estava, Raf, o álcool e as borbulhas das Pedras evaporaram-se logo. E depois, fica sabendo, eu sou pessoa à que não treme o pulso quando dispara. (`_^)

(Vejo que já não mandas beijos nem abraços, seguindo as recomendações das autoridades sanitárias. Muito bem.)

Sun Iou Miou disse...

Não há respeitinho nenhum pelos mais velhos, LQB, é o que é. (`_^)

condado disse...

Xa estiven no dicc. acepto as catro, esa era a terceira e non a mellor... Obrigado entón...