sábado, 15 de novembro de 2008
Lima da Ponte
Miñas señoras e meus señores...
Xa está na casa. Chámase Lima da Ponte, nome de pedigrí para unha vira-lata, e para evitar a chanza: Lima limón? Non! Lima porque rilla moito? Esta si podía ser... pero non é! É Lima, como o río Lima!!! E mais um motivo para vos ter abandonados, por se fosen poucos, pero é que a pequena estraña moito a mamá Chispa, o papá Sur, os irmáns e o tío Les. Paciencia, que estamos en período de instrución... Hoxe demos moitos temas: o do nome, o do non, o de ir no coche e o de quedar soíña a chorar sen que ninguén lle faga caso... Que dura é a vida de dona!
Unha santiña é o que é.
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
22 comentários:
Lindaaaaaaaaaaaaaaaa! cutchi cutchi!!!!
Oi, Van, linda, tranquila e obediente. O que não suporta é ficar só meio segundo, e vai ter de aprender. Ontem já esteve uma hora no carro enquanto eu patinava. Quando regressei, estava dormida: bom sinal. He!
si ho! ben lindiña que lle é a moza. deséxolles moita moita sorte e moita vida xuntas. e que o vexamos!
Grazas, Kaplan. Voulle ter que mercar uns patíns (`_^).
a min? por que?
A vostede non, Kaplan! Á cadela. Non sei, foi o que pensei, quando dixo que nos desexaba moita vida xuntas, quizá porque non me imaxino unha vida sen patinar... He! Coisas do sub... digo, do "inconsciente".
Bicos
ei, eu é a primeira vez que teño can, despois de moitos anos (e daquela era tan cativa que xa case nin o lembraba). iamos chamalo LP, pero o nome non me gustaba e ao final convencino a el, e chamámolo McQueen, porque é intrépido, leva vida de perdedor dende que naceu, loiro e uns ollos azuis, case grises, impresionantes... e case nin ouvea, como McQueen, que só falaba cando tiña algo importante que dicir (bueno, os seus personaxes).
lindas fotos.
Xa levo tido uns cantos, Sara Jesse, e esta dígoche que con mes e medio que ten nótase que vai ser unha alfaia. (Agora teño outros tres, que son a cada cal máis cafre.) Só ten un problema: non soporta estar soa e arma uns escándalos tremendos en canto me perde de vista. Vainos custar ás duas resolver iso: vou ter de pór tapóns nos ouvidos para non amolecer. He!
As fotos saíronme con moitísima luz, pero é que non che controlo nada disto. Clicando para aumentar vense mellor.
Vira lata? Com todo esse ar de sobranceria marota, diria que era fidalga!
Epa, que cousa bonita!
Ela é que foi fotografada já às poucas horas de nascer, Carlos, e sabe posar. (^_^)
Bonita e boazinha, LQB. Nem acredito.
Ah, é uma daquela ninhada do Condado (salve seja), né? Giraça, a bichinha, mas já percebi que a dona também está toda babada... (`_^)
Jinhos para ti e festinhas para ela (e para os outros dois cães, para não ficarem com ciúmes :))))!
É mesmo, Teté, da ninhada do Condado, he!
Obrigada! Serão feitas as festinhas.
É unha monada. E ten uns olliños preciosos. ¡Hai que ser unha dona moi forte para deixala soa!
Cóidaa moito, sun iou miou.
Sigrid.
Pór uns tapóns nos ouvidos, Sigrid, tamén dá un xeitiño. E unha xa ten experiencia nisto. Á parte, aquí xa pode ouvear que non me aparece ningún veciño indignado á porta.
Por certo, que vai aprendendo xa.
precisam as duas de muita paciencia :)
e é muito linda!! têm as duas uma enorme sorte em terem-se uma à outra ;)
E tu não quiseste porque não era Lavrador, Faustolo! Mas já te digo que tem alma de Lavrador, o rápido que está a aprender a trazer as pantufas!
eu nao quis porque nao era para mim :(
era para uma amiga minha que só quer labrador...
Estava a brincar, Fausto. Tu já tens que chegue com o Faraó... quero dizer, a tua avó, tem que chegue! He!
Que dura es! e eu só trabalho só trabalho... loooool :)
Beijinhos para a ponte de Lima hihihihi ;))
É bom ser firmes com os cães, Tá-se, que são muito inteligentes e não podemos deixar eles a mandar. Mas aprende logo: deixei uma noite só na cozinha e chorou até que o cansaço a venceu e esta noite já dormiu lá sem um auúúú!
Beijos para a gatada e para ti!
Enviar um comentário