quarta-feira, 4 de fevereiro de 2009

Máquinas lerchas

Confeso que aínda que me sorprende ver xente a falar soa pola rúa. Porén, cada vez é mais frecuente. Nos coches, polas beirarrúas, por todas partes hai individuos sós que van falando de alto ou cantando. Antes iso era sinal inequívoco de que ao suxeito lle chovía no tellado, agora é sinal de que leva o móbil e/ou o mp3 enchufado nos ouvidos. Aquí entre nós, eu falo moito soa, pero soa soa, ou cos cans, que ás veces, con algún deles, é como falar para o ar, depende de se lle interesa ou non a palabra que pronuncio.

Se eu quixese, os días dos meus monólogos estaban contados, pois de agora en diante, vou poder dispór de interlocutor no cuarto grazas ao labor desenvolvido por un grupo investigadores da Universidade Politécnica de Barcelona.

Se habemos de dar creto á noticia, estes deseñaron un cuarto intelixente con 85 micrófonos! e 8 cámaras!, que son os ollos e ouvidos dun ordenador con forma de busto parlante, que reacciona coma un secretario, xirando a cabeza e respondendo con precisión e boa educación ás preguntas que lle facemos.

En principio, a idea pode parecer atractiva. Pero, atención, porque o cacharro non está deseñado para realizar tarefas físicas, co cal, a conversa pode ser frustrante.

—Non sei o que vou facer hoxe para almorzar.
—Pois xa pode ir á compra, que o frigorífico está baleiro.
—E non me podías subir á tenda nun momento?
—Esas atribucións non me corresponden por programación.
—PQP!
—Perdón?
—Nada, cousas miñas.
—Desexa unha lista exhaustiva?
—De que, ho?
—Das cousas súas.
—Onde se apaga esta merda?!
—Perdón?
—Que vaias tomar polo cu!
—Esas atribucións non me corresponden por programación.
—...!

Case prefiro seguir tendo un punto de loucura do que acabar tola.

16 comentários:

Teté disse...

Ah, ah, ah, a Sun no seu melhor!

O "secretário" computorizado num aprumo de boa educação e tu a mandá-lo... "dar umas curvas"!!!

Mas concordo contigo, se ainda fosse um "criado" tipo "aspira a sala!" e zuc, zuc, zuc, lá vai ele aspirar, podia ter interesse. Agora para nos dar lembretes do que devemos fazer, em cima do acontecimento? Ui, ui, deve ser de fugir... (`_´)

Beijoca!

Sun Iou Miou disse...

Gostei foi do "zuc zuc zuc", Teté. Adivinhaste-me o pensamento. (`_^)

Se eu fosse de dar prémios, dava-te um À Comentarista Mais Perspicaz Do Blogoglobo!

LM disse...

por favor, nooooonnnn!!!! que terror!!!! haviamos acabar batendo-lhe ás paredes!!!!
beijos

Sun Iou Miou disse...

85 micrófonos, LM! Nin un triste desabafo sen que o "outro", solícito, largase un "Perdón?". Prefiro seguir falando soa. (`_^)

Anónimo disse...

diga que si. en confianza: tb eu falo só (e non só me estou a referir ás aulas)

Anónimo disse...

gracias pola risa que me botei.
eu dedícome a asubiar polos corredores, e todo o mundo di "mira que contento vai".. ainda uqe vaia asubiando unha marcha fúnebre

La queue bleue disse...

:D
Q bom ter-te de volta!

Sun Iou Miou disse...

Non, se aquí é unha dar a cara, e saen ata debaixo das pedras, señor Kaplan. Pero o meu é comprensible, que se non falase soa, neste illamento, mesmo podía desaprender de pronunciar. No das aulas non lle podo dar consellos útiles.

Sun Iou Miou disse...

De nada, Couselo, vai pasando por caixa. Asubía e mira para o ar agora.

Sun Iou Miou disse...

Atão, LQB? Bom é ter você de volta, minha linda! (^_^)

Anónimo disse...

€u também costumo falar sozinho, mas não é por trazer nada "enchufado" nas orelhas (gosto desta palavra: "enchufado". Aparece muitas vezes nos manuais de utilizador dos electrodomésticos. "Enchufado" eheheh). E não tenho uma casa inteligente mas às vezes falo com o computador. Quando ele começa a "dar de cabra" com alguma virose, também o mando para a PQP eheheh. Tem dias que me apetece dar-lhe pontapés. E falo com a cadela e já tenho reparado na expressão das pessoas, quando estou parado nos semáforos, e a bicha está escondida no assento traseiro, pensam que estou a falar sozinho eheheh.
Pois é pena que não inventem uma casa com um robot que faça o almoço, lave a loiça... mas as compras não era preciso. Depois ficávamos em casa a apodrecer?
Bjs.

Sun Iou Miou disse...

Ai, CãoSarnento, é que eu estou mesmo a apodrecer na casa e por isso dava-me um jeitinho que ele me fizesse as compras e o almoço, assim apodrecia mas quando menos de barriga cheia.
"Enchufado" é uma palavra que dá muito jogo, fora de ser a normal para indicar a ligação à rede eléctrica ou telefónica, amplia-se (metaforicamente?) a tudo aquilo em que uma alguma coisa vai metida noutra (?!) ("estar enchufado al televisor/ordenador" = estar uma pessoa diante do ecrã do televisor/computador durante muito tempo e concentrado nisso, por exemplo eu) e também (não sei como se diz em pt.) quando um aluno tem trato de favor por parte dum mestre ou uma pessoa arranja emprego não por méritos próprios mas por conhecer alguém importante na empresa/escola.

A respeito disso de ires falando com a Nina e o pessoal se admirar, não te admires: muitos nem sequer vão compreender que fales com a cadela e vão-te considerar maluco na mesma. O que eles não sabem é que no fundo têm razão: com os cães nem é preciso falar, já eles nos entendem em cada gesto...

Beijinho

condado disse...

... É asi, cando algo se comparte parece menos grave, si...(^_^)

Sun Iou Miou disse...

Por iso inventaron na relixión católica os confesores e tiveron tanto éxito, Condado. E para os descridos amañouse a figura do psicólogo, que ademais de permitir o desabafo cobra, coma as putas (se queren que se ofendan, uns e outras, pero no fondo é o que somos todos).

condado disse...

Bueno, e hoxe que eu estou simpático mesmo...

Sun Iou Miou disse...

E logo, Condado? Almorzaches café con pingas? Ou "sol e sombra" directamente? Ai do que me acabo de lembrar para facer un textiño... A ver se me inspiro logo.