segunda-feira, 14 de julho de 2008

Pracer











-Já só tenho metade da vida, Felizminha.
-A vida não tem metades. É sempre inteira.


"A viagem da cozinheira lacrimosa"
Mia Couto. Contos do nascer da terra


No outro dia quen non é Sun Iou Miou preguntou à nada polo sentido da vida. O pracer de ler mais un libro? -respondeuse dubidando. Pois é, mesmo, habíalle dicir eu, onte, se nel hai un conto sinxelo que estremece, que pinta un brillo nos ollos a embazar as letras -solpor no río de fondo- e nos pon rumbo á terra dos coqueiros...
________________
Pensamentos reflexos:
1. Acabo de decidir que non volvo ler unha liña dun libro que non me seduza ata a medula -fóra dos que, prostitución obriga, me dan de comer. Está por ver se o cumpro, claro.
2. Xa podían os españolitos viraren tugas para aprenderen a falar baixiño. Que lles custará?
3. Sei, Condado, sei: sobra río e sobra ceo, pero eu son apenas un punto pequenito nun canto.

6 comentários:

condado disse...

Pois si, quen saiba que conte, aplícate o conto.

E da foto, neste caso sería ao revés, baixar a cámara ate ver enteira a nube primeira e nada máis pois o resto da mirada ficou reflexada na auga

Sun Iou Miou disse...

Tomo nota, Condado, o que non sei é se me vou facer caso.

kanjas disse...

e essa paisagem é algo de extraordinario!! és uma privilegiada e nao o sabes...

e a inveja é um sentimento mt feio :(

Sun Iou Miou disse...

Claro que sei que sou uma privilegiada, Fausto (nisso e em muitas outras coisas). É por essa paisagem que continuo cá, por isso e pelo convencimento de que fugir não adianta, se nesse fugir tenho de me levar comigo.
É feia a inveja, eu diria mais, neste caso, é estúpida. Isto cá não é propiedade privada minha. Está ai para ver quem quiser e saber apreciar -em silêncio, pf.

Jonas disse...

No dia em que os espanhóis falarem baixinho, mando afundar a Jangada de Pedra.
Esse facto marcará o fim (da alegria) da península, certamente.

Sun Iou Miou disse...

Se interpretas como alegria ter de aturar conversas alheias insubstanciais, pronto, não digo nada. (Se fosse coisa interessante ou difícil de perceber era eu a primeira a estar de orelhas abertas). Mas que podes mandar afundar a Jangada, podes, sequer que for só por ver a cara dos franxutes ao cruzarem os Pireneus e irem ao fundo... (Se sei que vinhas fazia o texto em português para tu mo corrigires, `_^)