sexta-feira, 5 de setembro de 2008

Contido e continente a condizer

Quem sem saber inglês ouvir o vídeo do candidato do Partido Republicano à presidência dos Estados Unidos, ficará arrepiado com a voz do locutor, pensando até que aquilo é o tráiler dum filme de terror ou um documentário de feras selvagens onde o forte devora o débil, sem poupar as cenas mais cruas.
Quem sabendo inglês o ouvir, ficará arrepiado na mesma, mas com conhecimento de causa.

E aviso: nem sempre contido é sinónimo de moderado, nem continente quem pratica a continência.

6 comentários:

Anónimo disse...

Si, é arrepiante. Pero non sabia que voçé gostaba dos contos para nenos: republicanos: qué medo! Obama: qué bom!Cantos soños e cancións e cambio e negritude e apoio masivo a Israel e á guerra de Afganistán.
Éche o que hai, moito falar mal do establecido e da manipulación mediática, pero á mínima, poucos escapan do xogo de bon-malo.
Como non son estadounidense, non teño preferencias entre os que queren furar Alaska, seguir en Iraque e enmagrecer ao goberno ou os que prefiren furar asia central, seguir en Afganistán e ampliar un pouco a seguridade social.
Por favor, abonda xa de reducionismo alleante.
Saúdos.

Sun Iou Miou disse...

Não me julgue com tanta leveza, Socha. Não disse em nenhum momento que Obama fosse o bom do filme. Aliás, se tanto lhe interessa, não gosto em absoluto dele. Foi só que ouvi esse anúncio de manhã cedo na rádio e essa foi a sensação me transmitiu, 'tá bom?

Se me pusesse a falar numa simples postagem de quanto gosto e não gosto, do que detesto ou amo, nem você aguentava isto.

E gosto de contos de nenos, sim, mas sei que são contos. Ainda distingo.

Anónimo disse...

Non a xulgo a voçé, evidentemente. Só opino. Tampouco pedín saber o que lle gusta ou non.
O que si xulguei foi a súa valoración dun anuncio de campaña electoral dun país-continente diferente (cada vez menos) ao noso no tocante á cultura política.
O arrepiante non é a mensaxe (cada un chama aos seus como pode), senon o medio, a política espectáculo e todo iso (tamén é longo de explicar).
O que me pareceu curioso, e por iso me atrevín a comentar, é que lle transmitiu unha sensación un anuncio e non hesitou en postar, cando o outro espallou mensaxes de amor e mísiles por Europa durante unha semana, e.. rien de rien.
Teño certa a súa capacidade de discernimeto, pero é que hai contadores de contos excepcionalmente bós por aí soltos.
Saúdos.

Sun Iou Miou disse...

Muito bem, Socha. Não lhe vou dar mais explicações, nem lhe vou contar a minha vida. Poderíamos estar assim horas sem conto. Comento o que me parece e quando me parece. Nem tenho tempo para dizer quanto quero, nem penso que o mundo se possa concertar num blogue.

Tá-se bem! disse...

No hay entedido nada! :S

ehehehe ;))

Sun Iou Miou disse...

Pois o seguinte vai ser pior, Tá-se bem! Coragem e ao touro! (`_^)