quinta-feira, 20 de março de 2008

O meu heroe

Unha partida de cartas, un atropelo, unha carreira non-consciente contra a morte por estradas secundarias, un home que non durmiu achégase a tres cabalos sobre un fondo de amencer. A escuridade íame fechando as pálpebras. Resistíame, porque intuía que a historia me ía gustar, pero puido máis a voz que susurraba: ven, ven a min...
Cando espertei había un fulano a falar por teléfono cunha moza. Na rúa uns louros de aspecto hierático (os sicarios, evidentemente) escoitaban a conversa da comunicación intervida. Nunha cafetería pactábase o acordo co que saldar unha débeda. Pouco a pouco fun tecendo os anacos que me faltaban e matinando ata que punto non eran prescindibles. O que non dispensaría nunca é o principio e o final: o paseo en coche, a tristura na mirada, o cansazo imenso, deixándose levar. Para onde ía? Se aparecese agora á miña porta sería o meu heroe? Talvez nunca se saiba.

____________________________
P.S.: Vin de volta devagariño, a gozar da noite, da estrada baleira, sen camións, apenas sen coches. O vento comezou a zoar con forza ao entrar en Cerveira. Aínda ben, teño sorte, pensei, xa estou na casa. Crucei a ponte e na recta que segue atravesábase unha sombra. Tiña visto as súas fozadas na terra mil veces. Nunca me cruzara con un. E mil veces desexara que me sorprendese o seu aspecto impoñente. Era un trote silencioso a difuminarse no asfalto. O xabarín pasoume a escasos metros da roda dianteira. Aínda ben, teño sorte.

9 comentários:

Teté disse...

Não, não vás SUN!

Sun Iou Miou disse...

Não vou o que, Teté? Não estou a perceber! Não vou a ele, ao sono...? É isso? Já é tarde. Fui e regressei.

Anónimo disse...

¡Ay! un xabarín e ti na moto e sen durmir... Tes sorte ¿qué vas a facer con ela? pensa algo antes de que marche...
Miss Tollo

Sun Iou Miou disse...

Um espectáculo fantasmagórico. Pero a min da moto non me apea un porco bravo nin un bravo porco (`_^).
Vexo que todo relucente por aí, Miss Tollo.

kanjas disse...

Eu percebi bem?

tiveste a beber e depois atiraste-te para cima da mota e ainda por cima com sono?

diz-me que estou enganado e que não és como eu :P

kanjas disse...

(checkbox)

Sun Iou Miou disse...

Fausto, feliz ou infelizmente não sou como tu: não me atirei para cima da moto bêbeda (não bebo tanto como dou a entender às vezes, nomeadamente porque sou bebedora social e faço muito pouca quase nada vida social...), com sono sim, mas já dormira um bocado no cinema, e no momento em que saio na moto o sono desaparece, coisa que não acontece quando vou de carro (por isso procuro se não está muito mal tempo, sair de mota; de carro já apanhei alguns sustos maus).Vi um javali a passar diante de mim quando estava quase a chegar à casa e não foi sonho. Um segundo antes e estava eu, com sorte, na sala de traumatologia e a minha mota querida na sucata. (`_^)

Teté disse...

Definitivamente, percebi mal o texto... Sorry!

Sun Iou Miou disse...

Teté, pensei já em postar sempre em português para vocês perceberem duma vez o que digo, visto que a maior parte dos que por aqui passam são da margem de lá... Mas logo, pensei melhor: se eu postasse neste meu português cativo, nem me entenderiam os galegos nem os portugueses. Afinal só me resta agradecer o esforço que fazem por perceber alguma coisa deste mundo tresloucado meu. Obrigada pela vossa paciência.