segunda-feira, 3 de março de 2008

Insulso

Talvez fose (d)efecto colateral deste domingo soso, insípido, insulso, desaborido, no que rematei con pesar a tradución dunha serie de animación das que poucas veces me caen nas mans (desas condenadas ao desterro da grella televisiva por falta de corrección política), que terei que ver de novo para gozar das imaxes, dos xestos, dos diálogos con vagar; talvez fose o influxo da lúa que devala aínda... Quen sabe? Non conseguín que me dese frío nin calor a película desta noite, a da bandeira esfarrapada e o David vitorioso, a dos soldaditos coitados eles, vítimas tamén, a do complexo de embigo do mundo. Cando regresaba ao niño pola estrada negra -tanto que entrar nunha poboación desconcerta e cega máis que ilumina-, viña cismando en se a culpa era das pastillas para non soñar; de Paul Haggis, que noutrora lograra chocarme con Crash... ou simplemente deste domingo desaborido, insulso, insípido, soso... -insaboro, dicía cando me entusiasmaba recompor palabras-, que me arrastrou á non-nada.

8 comentários:

Rei da Lã disse...

Devias ter comido bacalhau assado na brasa com batatas assadas na areia!
E alho e cebola e vinho...

Sun Iou Miou disse...

E o Rei não convidou? Ainda lhe vai fazer mal aos seus anos isso tudo. O vinho espero fosse tinto. Agora eu a areia dispensava: de minerais estou servida.

kanjas disse...

isso so aconteceu porque começaste a trabalhar a uma 2ª feira, e logo a todo o gás.
tens de ter mais calma ;)

Sun Iou Miou disse...

Aconteceu porque eu não parei de trabalhar em toda a fimde, Fausto, e depois cinema, dormir menos ainda do que pela semana... Calma? Quem quer calma quando existem as ondas? (`_^)

Teté disse...

Ele há finsde assim! Pode ser que o próximo seja melhor... :)

Sun Iou Miou disse...

Acho que não, Teté, vai-me tocar estar ao pé duma urna eleitoral todo um bendito domingo da minha vida. Mas obrigada pelos bons desejos (-_-)

kanjas disse...

ui... se fizesses bb saias da agua tao calma que ate enerva lol

Sun Iou Miou disse...

Vou fazer é kite-surf, Fausto. Acho sempre melhor estar por cima da água!