quinta-feira, 6 de dezembro de 2007

Superheroes

A pantasma do Boneco Diabólico Norris perségueme. Des que rematei a serie, levo dúas películas de artes marciais ás costas. Debe de ser que os programadores queren desenganchar paulatinamente o público. Pero, en fin, xa se viu que a violencia pura e dura suscita menos críticas cá irreverencia e os proxenitores están moito máis tranquilos se os seus fillos ven asasinatos ca piroliñas ao aire. Aínda ben que os pequenos teñen bastante máis xuízo do que se lles supón, pero por se acaso aconsello aos pescadores de cana que non deixen a tanza ao alcance dos cativos. Xa se sabe o moito que lles gusta imitar os seus heroes da tele.

2 comentários:

Teté disse...

É um estranho ponto de vista, mas acaba por ser verdadeiro. Assassinatos, filmes de terror os pais não se opõem e depois dizem que os miúdos estão mal educados por causa das telenovelas juvenis (que não são muito educativas, mas pronto!)...

Sun Iou Miou disse...

Relativamente ao labor de pais e sociedade na educação dos jovens dá unha olhada a isto, Teté. É um bocado longo e não sei se vais entender bem, mas acho que paga a pena. A Vanadis acho que havia gostar também.
http://blogs.periodistadigital.com/electroduende.php/2007/09/19/emiliocalatayud_menores8794