quarta-feira, 3 de setembro de 2008

Crise aguda de senescencia

Onte á noite chamoume un dos meus J, o J co que teño batido todas as plusmarcas de falar por teléfono, todo hai que dicilo porque nunca oe as despedidas e sempre se lle ocorre algo mais que contar ou reengancha cun "non sei que máis che ía dicir". O caso é que alí estaba eu co teléfono pegado á orella, a apagar ventás no ordenador, a desconectar cables, decidindo que eran horas de ir para a cama mentres o outro falaba de nada. Sempre deixo o móbil coa alarma posta para que soe un par de minutos antes ca o espertador, que así vou abrindo os ollos antes de que me sacuda o pi-pi-pi perforante do reloxo. E aí me vexo eu a dar voltas pola casa, subo, baixo (tampouco pensen que teño unha mansión, pero que hai escaleiras, hai), á procura do móbil. Busco na mochila, na funda da cámara, nos bulsos do pantalón, nos da chaqueta, na cociña, na sala, na mesa de cabeceira, no cuarto de baño, nun dos chanzos da escaleira onde o deixo habitualmente. Nada, nin rastro. Entón era para dicirlle ao J que lle colgaba, que non sabía onde tiña o móbil e ía dar unha chamadela para localizalo... e decateime de que tiña algo na man pegado á orella.

En fin, esqueceume especificar que estaba a falar co J polo móbil, ou?

19 comentários:

Rafeiro Perfumado disse...

Preocupante, no mínimo. Mas gabo-te a coragem de confessares aqui em público o aparecimentos dos primeiros sinais de senilidade! ;)

Um grande RAUF para ti!

Sun Iou Miou disse...

Ah, Raf, se fossem os primeiros sinais era uma festa. Temo sejam os derradeiros.

Mas já sabes, é, sim, o primeiro passo: "Chamo-me Sun Iou e estou na idade provecta" (Ihhh!, com o desacordo ortográfico 'provecta' vira 'proveta'? Ah, pois os extremos sempre se juntam.)

condado disse...

Tes que ter máis coidao e falar co J polo fixo, que te poden ferver os miolos co mobil na orella.

Sun Iou Miou disse...

Falar co J polo fixo, Condado? Só se o fixo non é fixo mais sen fíos! Calquera atura unha hora de leria amarrada a un cable. Prefiro que se me fundan as neuronas, que total xa as teño fundidas. Agora que o penso, non será de falar co J polo móbil?

La queue bleue disse...

Hehehe, nom sei por que nom me estranha... :P

Sun Iou Miou disse...

A mim já também começa a não me surpreender nada, La Queue Bleue. Qualquer dia fecho-me por dentro da casa pensando que já saí ou arranco a moto sem te-la entre as pernas. (`_^)

La queue bleue disse...

Hehhehe, exagerada ;)

Sun Iou Miou disse...

Todo se andará, que dizia minha mãe, LQB, todo se andará. Ainda bem, resta-nos Andalucía!

Rei da Lã disse...

Não percebo ponta de um corno!

Sun Iou Miou disse...

Era de esperar, Rei, com essa grave deficiência psicopatoneurologica que padeces. Mas fica tranquilo, que isso não passa assim tão logo.

Vou comer uma maçã de café com leite. Se quiseres, estás à vontade.

Abrenúncio disse...

Estes posts exercitam a inteligência dedutiva, mas consegui lá chegar. A propósito quem são os J?!
Saudações do Marreta.

Sun Iou Miou disse...

Não vais acreditar, Marreta, mas estava a pensar em ti, na verdade, não em ti, mas em ir descobrir como é isso do jukebox das músicas que tens no teu canto, que preciso um coiso desses para um dos meus blogues. Mas acho que hoje já não vai ser. Ainda tenho de escovar os dentes e essas coisas todas de antes de ir para a cama, com licença, que às 6:00 (HE) toca o despertador. E eu para te conto a ti isto tudo? Esquece.

Agradeço-te o esforço por entenderes o que escrevo, mas consola-te sabendo que muitos visitantes todavia galego-falantes não percebem peva às vezes; nem eu, por acaso.

No que perguntas respeito aos J, são alguns amigos de nome com inicial J. Quer dizer: Javier, José, João ou Júlio. Era assim tão misterioso? Este "J" em concreto é o dos morangos (em galego 'amorodos'):
http://istononeuncabare.blogspot.com/2008/03/detesto-os-amorodos.html

Beijinho e bom Avante para ti.

Raposo disse...

Vou analizar o teu caso polo miúdo pero de entrada semella preocupante.

Tá-se bem! disse...

ahahahah eu já tinha lido essa dos 'amorodos'
Esse J deve ser de cair para o lado (com o telemóvel colado à orelha) hihihihi :p

Não te rales que não és a única a ter esses lapsos... :(

Beijooo de quinta, já!? ;)

leticia disse...

Mira, ya vamos teniendo algo más en común... si yo te contase...

(Al final me voy a ahorrar las clases de portugués!)

Besos.

leticia disse...

Fuí hasta el 12 de marzo y volví para solidarizarme contigo PUTAQUEAPARIU!!!

Yo estoy empezando con lo de "señora" y apenas acabo de sobrepasar el cuarto de siglo.

Sun Iou Miou disse...

Analiza, Raposo, se queres, que a min, se che digo a verdade, abálama. Despois do soño desta noite, en que se me enfiou un autobús polas escaleiras caído nin se sabe de onde, e desfacéndome a casa ao acabar cedendo a escaleira, eu preocupada por cómo lle ía explicar aquilo ao seguro... foi unha alegría espertar e estar viva, con despistes ou sen eles. E ademais, se non, que vos ía contar eu logo?

Bico e benvido de volta das vacacións.

Sun Iou Miou disse...

Tá-se bem!, não me ralo nada. Como lhe disse aí a Raposo, se não acontecem estas coisas, seria preciso inventa-las para contar no blogue, e inventar dá muito mais trabalho.

O J é mesmo um crack.

Beijinhozãozito de quinta para ti!

Sun Iou Miou disse...

Letícia, no te ahorres las clases de portugués, que esto aquí es una confusión permanente. (`_^)
Gracias por la solidaridad.

Y te confieso: me encanta Portugal porque allí no me molesta que me traten de 'senhora', me pone que me traten de "você" y se me sube el ego por las nubes cuando me tratan de "menina". Pero sobre todo, soy feliz cuando un desconocido que va a dejar de serlo me trata de "tu".