domingo, 14 de setembro de 2008

Do fundo do fundo










I was just wondering if you'd come along
Hold up my head when my head won't hold on
I'll do the same if the same's what you want
But if not I'll go
I will go alone
I' ll go a long way...
long way from that fool's mistake.

Dave Matthews, Stone

Hoje por volta do meio-dia perdi o único sorriso que me restava. Se o encontrarem, peço para o apanharem com luvas de látex e deitarem na lixeira -que calculo que desta hora já estará seco-, não vá tropeçar alguém e partir a fuça.

Obrigada

12 comentários:

condado disse...

Sempre me pareceu perigoso iso de andar a patíns. Rompeste todos os dentes?

Sun Iou Miou disse...

O que rompín foi algo máis valioso e máis de dentro ca os dentes, Condado. O que me sorprende é que aínda tivese algo que romper.

Vou patinar agora, a ver se parto o resto do corpo que me queda.

condado disse...

Máis valioso cos dentes? cega non que sigues escribindo, e as pernas tampouco, dices que aínda patinas... non sei a que carallo andas... Polo menos arranxarías o ordenata, non?...

condado disse...

Por certo sabes algo de Miss Tollo? Desque deixou a Cordoaria non se viu, morreu co conto...

Sun Iou Miou disse...

Pois nesas ando, de ordenata, digo, que fun facer un transplante de placa de son do vello para o novo, porque a vella era mellor.

E de Miss Tollo sei que a vin a fin de semana anterior e que quedamos para unha patinada e/ou leccións de "aprenda a traducir mentres toma un café comigo". Xa sabes que o verán desconecta a muitos, pero agora han de volver todos ao rego.

E falando de café, que tal andas de existencias? Non habería que facer unha escapada a Monção e "de paso" a Castro Laboreiro?

condado disse...

Hoxe mesmo? Un pouco despois de comer.

Anónimo disse...

E nunca pensaches en dedicarte á fotografía. A do pao e as pedras é soberbia (hai que vela en tamaño grande, que así non presta)

Sun Iou Miou disse...

Pensei, si, Couseliño, sobre todo ao retrato de homes en coiro (xa sei que "nús masculinos", queda máis fino, pero para que enganarnos?). Queres acadar a fama sendo o meu primeiro modelo?

Teté disse...

Não entendi muito bem. O tal Dave Matthews morreu?

A foto está realmente fantástica, quando ampliada. Quando te dedicares a essa nova profissão de fotógrafa de homens pelados (nus artísticos, ok?), não te esqueças de as colocar aqui também... (*_*)

Jinhos!

Sun Iou Miou disse...

A frase "não entendi", com o complemento nas suas múltiples variantes "a ponta dum corno", "peva", "patavina" e o teu discreto "quase" (mas que significa o mesmo, "nada") é obrigada sempre nalguma das rexoubas de cada postagem. Já me habituei.

Não, não morreu o Dave Matthews (espero que não, fogo!). O que morreu foi o meu sorriso, literalmente. Desta vez não há metáforas no texto (só na fotografia).

Realmente, Teté, se a foto estivesse fantástica, veria-se fantástica em pequeno. Duvidei antes de colocá-la por isso: não é uma foto boa, mas representa bem o que eu pretendia dizer com ela (acho).

Está a coisa difícil para encontrar modelos que queiran posar para mim, mas se precisarem ajuda para se 'pelarem', eu dou. (`_^)

Tá-se bem! disse...

Bela Foto! ;)
Beijooooo

Sun Iou Miou disse...

Belo obrigado, Tá-se bem.

E belíssimo beijo!