domingo, 14 de junho de 2009

Nos dominios do ar... cos pés na terra










Coa miña gratitude ao rapaz do Centro de Interpretação da Serra 'Arga, que me descubriu o lugar onde o ar é señor e unha se revé no seu tamaño real.

Á noite houbo estrea do documental do André Martins que retrata as mulleres que traballan nos viveiros de planta do Baixo Miño:










Mentres o persoal comentaba que se lle puido quitar máis partido ás preguntas, sen incidir con teimosía sobre o mesmo (Por que a man de obra está composta maioritariamente por mulleres? Hehehe! Proben a pagar como é debido... E non me veñan con que é un choio delicado, pretty please!), eu rabiaba polo desprezo á lingua nos títulos de crédito. Dúas palabras, dúas, había, DIRECCIÓN e PRODUCIÓN, e as dúas mal escritas!!! Xa, xa, só reparei eu. E iso é indicativo de que? Neste país todo o mundo pasa as normas ortográficas polo forro e así nos vai...

En fin, menos mal que a presenza de Uxía Senlle acompañada á guitarra por Sérgio Tannus dulcificou a santa ira miña... Uelé...

10 comentários:

sinistro disse...

É a foto de abaixo o auditorio da aldea do home dos corvos?

Sun Iou Miou disse...

É, Sinistro: sorpresas de última hora. A Uxía e o Sérgio apareceron na aldea do home dos corvos...

Entón, deches pechado a maleta? Ou aínda non é hora de coller o tren? Boa viaxe!

sinistro disse...

E a imaxe de arriba son os xigantes que se observan dende a aldea? Porque eu andiven por alí arriba e é igualiño. Eu non ía de moto, senón de bici.

Sun Iou Miou disse...

Non, Sinistro, os muíños da imaxe de arriba son da Serra d'Arga, non se ven desde a aldea do home dos corvos. Había dous tipos en bicicleta aló, pero ningún deles eras ti (`_^).

E a imaxe do medio, queres saber tamén onde é? Hihihi!

Tá-se bem! disse...

A Serra'Arga é a tal do sentido/sabor especial!?? pois é? ehehe

Também gostei da melodia de Uxía (que não conhecia..) Tudo a combinar :)

só espero que este calor vá esfriar.. se não, frito! ehehehe

Beijossss de noites quentes :)

Sun Iou Miou disse...

Cá esteve calor, Tá-se bem, mas não assim tanto para fritar (melhor para cozer ao vapor, tanta a humidade, he!).

Pois, desconheço se a Arga tem um sentido/sabor especial em lemas institucionais, mas é o meu refúgio à intempérie, sem sombra nem abrigo (a foto do meu perfil é aí).

Pois a Uxía é galega, mas ainda é relativamente conhecida em Portugal.

Teté disse...

O desprezo pelas normas ortográficas ou pelos factos históricos parece-me estar a tornar-se moda. Fico igualmente indignada: numa das Igrejas de Ponte de Lima, na placa à porta, diz que ela foi mandada erigir por D. Pedro em 1394. É possível que seja verdade, e que a construção só se tenha finalizado nessa data, mas aí já reinava D. João I... (`_^)

Gostei da música!

Beijocas!

Sun Iou Miou disse...

A música da Uxía e o Sérgio serviu para compensar, Tetezinha.

Beijinho para ti

Rafeiro Perfumado disse...

Agora não se diz que está mal escrito, diz-se que há "liberdade linguística"...

Abracinho!

Sun Iou Miou disse...

Estou a ficar velha, Rafeiro, deve ser isso.

Abração!