sexta-feira, 27 de junho de 2008

Hóoooo... quei!

Se alguén me quere facer feliz un día destes (e xa aviso que non me viña mal), que me poña un pau de hóquei nas mans, que lance unha pelotiña negra a rebolar polo chan e que me faga suar. Remataron as aulas de patinaxe. Snif! Teño os cóbados esfolados (ai!), os xeonllos inchados (au!) e escalazados (ih!), os tornecelos flexibles (he!) e no último batecú o corpo decidiu crear un airbag de seu (ah, ah, ah, sempre dá un certo volume...). Mesmo así, estou que morro por um combate feroz. Quen se arrisca? Seica tedes medo, furricosos!

2 comentários:

Teté disse...

Ná, afinal a doida és tu!!!

Não ando de patins desde os meus 17/18 anos (e mesmo esses foram no gelo, para experimentar), sobre os em linha nunca experimentei, e ia pôr-me a jogar hóquei contigo que estás bem treinada??? Nananinaná!!! Se encontrares alguém que se arrisque, avisa-me quem é o chanfrado, para rir um bocado!!! (^_^)

Sun Iou Miou disse...

Os meus não são de linha, mas de rodas paralelas, Teté. Mas que o riso está garantido, isso está! E treinada nada, que sou principiante: só levo desde Março a patinar e nem stick de meu tenho! (^_^)