quinta-feira, 8 de maio de 2008

Cabeciña

A universidade de Boston realizou un estudo no que se demostra que o consumo prolongado de ibuprofeno reduce os riscos de padecer alzheimer.

Vou ver se non me esquece mandarlle unha dose de cando en vez.

8 comentários:

Lúa Neghra disse...

Que ben, daquela eu xa debo de estar inmunizada... Non di nada o estudo ese de efectos adversos?

Sun Iou Miou disse...

Entón que pensabas, Lúa? Onde viches un medicamento sen efectos secundarios perversos? Pero entre a destrución das neuronas e a do estómago, con que quedas? E os anos que pasas entrementres sen dor de cabeza nin outros varios non compensan? Viva o espidifén! (Por certo, creo que por fin vos vou facer unha visita á capital do reino, que teño para aí un curso a partir do vindeiro venres. Verémonos?)

Teté disse...

Dizem que fazer sudokus também resulta... ;)

Sun Iou Miou disse...

Nem me fales em sudokus, Teté, que já tive adição a isso e não abandonava a mesa do pequeno almoço até que terminava um. Prefiro o ibuprofeno, que não faz perder o tempo.

kanjas disse...

nao consigo perceber porque é que dizem tanto mal do alzheimer. é o unico amigo de alguns velhotes... e depois vêm-se queixar de abandono... pfffffff

Sun Iou Miou disse...

Eu, amigo por amigo, fico com o ibuprofeno, Fausto, que não me dá dores de cabeça.

Anónimo disse...

Superado hai tempo o medo apocalíptico imposto polos guruses da mediciña natural a todo medicamento que fóra algo máis que un complemento alimentario a prezo de plutonio no mercado negro, tomo ibuprofeno sen dor ao máis mínimo idem. Resulta que agora vai contribuir a non deixar de saber quen son no caso de chegar a vello.

Case me facía ilusión que tal circunstancia fóra debida ó dubidoso mérito xenético, pero tampouco está mal.

Sun Iou Miou disse...

Xa que algúns porfían quen que prescindamos da memoria histórica, Couse, polo menos que nos quede intacta a memoria persoal. (`_^)