quinta-feira, 13 de novembro de 2008

Animaladas










Como non teño tempo para dicir nada nin nada que dicir nin que tivese tempo, clicade aquí e aplicádevos o conto! Non teñen desperdicio!!!

Grazas, Van e Fausto!

E non se me asusten, furricosos, que non fai falla saber idiomas para entendelos.

Ah, e o da foto sei que parece un porco, pero é un can. Claro que cando me dixo a finada da miña veciña, que non me deixa mentir, que co gasto que me daban os cans criaba un porquiño, respondinlle:
—Un porco, o que? Unha granxa enteira!

14 comentários:

Teté disse...

Só é preciso querer entender... (^_^)

Também achei fabulástico, como já comentei nos devidos locais.

KuB!

Sun Iou Miou disse...

Pois, Teté, de fábula mesmo, essa é a palavra! (`_^)

(Não comentei, só espreitei, mas depois com calma hei deixar lá as minhas pegadas.)

Nem me fales alemão, que me sai pelas orelhas! BEIJOCA! (Hoje, sim, já sonhei em alemão...)

Ana disse...

:D eu roubei o link ao fausto looool, as gracias devem ser só pra ele :))

Sun Iou Miou disse...

Pois, Van, mas eu encontrei primeiro no teu: e a primeira é a primeira. (`_^)

Rafeiro Perfumado disse...

Parece um porco?!? Tu atreves-te a insultar um cãopanheiro meu, minha desgraçada?!? ;)

Sun Iou Miou disse...

Então, porco na tua terra é um insulto, Raf? Cá na minha é elogio!

Tá-se bem! disse...

E o cão é porco porquê?? Porque gosta da fruta?? Ahahahahahha :)

(Estamos engraçadinhos hoje... :p)

Beijo de sexta já yessss :)

Sun Iou Miou disse...

O cão não é porco, Tá-se bem! Está porco!

(Engrossadinhos estamos, ho!)

Beijo de sexta, nãaaaaaoooooo?!

Anónimo disse...

Os videos macanudos.
Mas se criaras a granxa enteira, os porcos nonse contentarían con comer o alerón do carro, comían a casa enteira contigo dentro.
Mellor deixalo estar así

Sun Iou Miou disse...

Home, Couselo, agradézoche que me recordases o da querenza do Azul polas aletas dos coches, agora que acaba de chegar outra cadeliña á familia, non lle vaia apegar a esta vicio.

Tamén tes razón: se os cans xa me comen polos pés, os porcos nin che conto.

kanjas disse...

a cadela é vegetariana??

(os videos nao vale a pena comentar, que ja sabes que estao maravilhosos eheh)

Sun Iou Miou disse...

Esse, Fausto, é o Azul, e é cão, o único macho da casa. Mas cá, cães e cadelas, são todos bons comedores de fruta. Adoram! A pequena não vai tardar em gostar também.

Mas, enfim, se as árvores dessem postas de vitela acho que não lhes haviam de torcer o focinho. He!

kanjas disse...

ate agora so tive um que gostava de fruta... principalmente bananas :)

Sun Iou Miou disse...

Pois eu todos os que tive gostam e gostaram de fruta, mas muito, a sério. O Azul está gordo de tanta maçã que comeu no verão. E tive uma cadela, Goldem Retriever também, que pulava em vertical para apanhar os pêssegos mais coloradinhos e maduros dos ramos altos.

A pequena acho que por ora gosta mais de pantufas, esta-se a ver que fico sem elas.