sexta-feira, 7 de novembro de 2008

Polo si ou polo non










Ninguén me preguntou nada, pero se mañá fose o derradeiro día da miña vida, agora estaría onde estou para abrir mañá os ollos onde estou e fechar os ollos para sempre onde estou agora, como se mañá fose o derradeiro día da miña vida. Quen sabe se non é?

22 comentários:

Anónimo disse...

:)
tamén

Sun Iou Miou disse...

Ai, que esquecín a ligazón, agora que o vexo a asomar o sorriso, Cesare. Ando a durmir (que non a durmila). De todas maneiras, aquí entre nós, se soubese de de verdade que mañá era o derradeiro día, agora mesmo non estaba aquí, pero tampouco vou dicir onde estaba.

Ana disse...

Se amanhã fosse o meu derradeiro dia, acho que me suicidava!! =DDDD :-p

Teté disse...

Bom, acho que ia curtir cada minutinho da noite, antes de voltar onde estou e tenho a certeza que não iria dormir...

Para isso há todo o tempo do mundo, depois! (`_´)

Tá-se bem! disse...

É bonito mas é mentira! :) Tens é muitas horas de trabalho em cima, é o que é... ahahaha

Beijoooo de Sábado e descansa ;))

Sun Iou Miou disse...

És tu boa, Van, para deixar que a morte te leve! Na tua vida mandas tu, simsenhora! (^_^)

Sun Iou Miou disse...

Na verdade, Teté, se soubesse que amanhã é o derradeiro dia da minha vida, não havia dormir, mas como não se sabe, convém viver sempre como se amanhã fosse ser o último, mas dormir é necessário! (`_^)

(Foi só a lembrar quando estava no hospital, que não queria morrer lá por nada do mundo, mas cá a contemplar o rio, com os meus cães... e uma boa dose de morfina, he!)

Sun Iou Miou disse...

Nem sabes quanto é mentira, Tá-se bem! Se morro agora, a editora demanda-me por incumprimento de contrato!

Beijo de sábado e descansa tu, que eu vou trabalhare! Ai ho! Ai ho!

condado disse...

Eu é que non teño tempo para morrer con tanto canciño a esperar que os leve, que os alimente, que os lave... E ademáis, postos a romantizar, subiría sen dudar onde a chuvia se pon amarela (e ao pan lle meten pasas e noces)...

Sun Iou Miou disse...

Vale, vale, Condado, chegoume a indirecta directa. Despois paso a recoller a parte peludiña e orelluda que me toca. E se vas a Castro Laboreiro, tráeme unha broa de mel.

condado disse...

Que va, que va! que estou de garda na capital. Menos mal que tiven unha visita de abrigo vermello e ganas de tenda de deportes, que isto é aburrido, mesmo aburrido mesmo...

Sun Iou Miou disse...

Ala, ala, a gastar, Condado. Convidarias a comer a mociña, polo menos, que tamén te iría ver por iso.
(`_^)

(Xa estiven aló e vin que non había xente humana.)

Disque esta noite temos gran festa de aniversario "non sorpresa" nas Carrouchas, ou?

Anónimo disse...

Se soubesse que amanhã seria o último dia da minha vida, morria hoje de tristeza.
São estes malditos encontros com a morte (Foi só a lembrar quando estava no hospital, que não queria morrer lá por nada do mundo, mas cá a contemplar o rio, com os meus cães... e uma boa dose de morfina, he!) que nos fazem ter mais apreço pela vida.

Sun Iou Miou disse...

E eu sei que tu sabes do que falo, Opinador: abrir a janela pela manhã, contemplar as cores infinitas das folhas, o desenho das nuvens e os tons; sentir na pele a temperatura, na cara, nas pontas dos dedos; respirar fundo até ao fundo, como querendo devora-lo, cada aroma que o ar traz; e na boca mastigar demoradamente o sabor doce e acedo duma maçã... Se o adjectivo não tivesse certas conotações religiosas que me arrepiam, diria abençoados encontros com a morte que nos fazem compreender o bestialmente bela que é a vida.

leticia disse...

Lo peor de todo es que no podemos vivir cada día como si fuese el último de nuestras vidas, porque, afortunadamente, el día de mañana llega y agárrate como hayas vivido ayer como si fuese el útimo día!!!

De todas formas, es bonito sentir que estás donde quieres estar, y donde te gustaría estar siempre, hasta el final.

Bicos e apertas

Sun Iou Miou disse...

Pois, iso mesmo, Leticia, polo menos hai que durmir e, no seu caso, durmila. (`_^)

Polo menos hoxe, Leticia, estou ben aquí. Tampouco tería problema en estar en calquera outro lado no que a beleza que me rodease me lavase dos ollos, de cando en cando, as cousas feas do mundo.

Mi ma, que abandonado teño o blogoglobo: canto escribiches desde a última vez que entrei no teu diario! Á noite, con vagar, fágoche unha visita.

Bicos moitos

Anónimo disse...

Eh pá isto aqui ultimamente está a emanar umas energias negativas!
Vou sair de mansinho antes que fique contaminado.
Fui!
Saudações positivas do Marreta.

Anónimo disse...

Só que tu sabes dizê-lo como os poetas. Eu apenas sei sentir, com os cinco sentidos dos mortais, e amaldiçoar com a raiva do animal acossado.

Sun Iou Miou disse...

Oi, oi, oi, Marreta, se isto cá são energias negativas, o que e que é aquilo que anda pelo teu tasco?!!! Isto cá é um canto ao carpe diem e mais nada. Mais nada, disse?

Sun Iou Miou disse...

Pois, vá, Opinador, sente como sentes e enxota amaldiçoando, que não se atreva mais a se achegar por perto a bruxa. E depois, tranca-lhe a porta com o sexto sentido, que isso sabes.

Anónimo disse...

Pois sen dúbida es unha muller afortunada.
Que teñas moitas alboradas así.
Sigrid

Sun Iou Miou disse...

Xa te estrañaba, Sigrid, xa. Non traballes tanto.

E si, non se pode ter todo nesta vida (`_^)
Bicos