sexta-feira, 8 de abril de 2011

En solpor maior

4 comentários:

La queue bleue disse...

Ai, eu quando vim esse sol assim pensei que era a lua! Mas á noite já vim que nom, que lua estes dias está fina como um alho, por dizer algo. ;-)

(Havia tempo que nom comentava, mas andar, andei por aqui. Nom sei se sabes quando começas um curso ou umha actividade periódica, que começas a faltar um dia, depois dois dias, e depois é umha bola de neve e já che dá reparo voltar? ... Pois assim. Beijocas!)

Sun Iou Miou disse...

Fixen a foto porque me pareceu a lúa, LQB, de feito despois lembrei que tinha unha fotografía coa lúa, que até creo que anda polo blogue, moi parecidda.

E sei, si, porque eu tamén ando nesas, nunha de actividade periódica eterna. E confeso que hai mil anos que non vou polo teu, nin por tantos outros, porque me desconcentra moito tanto navegar e non me sobra o tempo.

Bicos

La queue bleue disse...

Nao faz mal, menina, o meu está quase morto, e si, o de navegar é terrível para isso. Digo-cho eu, que me disperso com qualquer cousa e nem tem por que ser interessante...
Bicos e força com essa falta de tempo

Sun Iou Miou disse...

Ao contrário, LQB, faz mal, muito mal, mas não há remédio. Tenho de levantar o país, visto que ninguém mais se interessa por isso. ;)