quarta-feira, 6 de outubro de 2010

Negocio espiritual

Alúgase balcón por quiñentos ouros. Diñeiro negro en troca de vistas brancas, os ollos-espello da alma. Inclúese dereito a cama e almorzo con café e pastas (competencia desleal, chámase, á hostelería). E auga fresca a discreción (en pleno novembro, fresca, digo). Varanda para cinco ou seis persoas (carga máxima aproximada?). Negociable.

____________
Só para evitar os mal-entendidos do costume: Não sou eu quem tem varanda com vistas ao papa. Foi na rádio que ouvi o anúncio. Tenho de explicar tudo sempre.

8 comentários:

Kapikua disse...

com a crise que está ainda tens a lata de pedir 500 aérios?

Sun Iou Miou disse...

Não sou eu a pedir. Eu não tenho varanda com vistas ao papa (ainda bem!). Mas o que pede justifica-se na crise. Crise espiritual é que é. Direito a água fresca!

Beijo aério!

Teté disse...

Em tempos de crise, até se alugam varandas com vista para o Papa. Essa da carga máxima aproximada ser de 5 ou 6 pessoas é que me faz suspeitar que o edifício não estará em muito boas condições: então e se forem 6 pessoas acima dos 100 quilos? ou se se forem 10 de 50? não faz diferença???

Ainda bem que explicaste, senão não tinha entendido mesmo!

Beijoquitas!

Sun Iou Miou disse...

Isso pensei eu, Teté. Mas o que mais me admirou foi o pormenor da água. O dono da varanda oferece água fresca: isto é generosidade (não especificou se é da torneira ou engarrafada!).

noel disse...

Pois iso de 'inclúese dereito a cama' tamén causa problema hermenéutico pola parte de aquí.
A saber o que entende o/a anunciante. E non están os tempos para alegrías coas ambigüidades.
Saúde.

Sun Iou Miou disse...

Como se deite cos cinco ou seis da varanda, a noite vai ser gloriosa, Noel. Vaille facer falta a auga fresca, vai.

Benvido.

E saúde, iso.

noel disse...

Buff, imaxine vostede a esquela no Corre Gallego: " 6 devotos del papa Ratzinger en un piso santiagués..." etc.

Sun Iou Miou disse...

Sempre se lle pode botar a culpa á auga fresca, Noel.