segunda-feira, 1 de março de 2010

Hai días e días










Hai días que nunca chegan, como se estivesen perdidos para alá para as bandas do horizonte.

Hai días en que asusta que veña aquí tanta xente a interpretarme as vísceras.

Hai días que gardaría se puidese nun caderno forrado de nubes brancas.

Hai días que feren fundo e mesmo así, non merece esquecemento quen mos habitou.

Hai días en que a vitoria doutro me debuxa un sorriso.

Hai días en todo o abano de cores e penumbras.

Hai días en que unha palabra, unha soa palabra túa basta para me sandar.

Hai días en que á ausencia lle medran gadoupas de tigre á miña espreita.

Hai días en que non me doe a cabeza... nin case nada.

10 comentários:

Marreta disse...

'Tá bem, é segunda feira. Compreendem-se os efeitos...

Saudações do Marreta.

Sun Iou Miou disse...

Compreende-se sobretudo, Marreta, sabendo que nem fins-de-semana tenho de há um par de meses. Rio eu das segundas-feiras, às gargalhadas. ;)

Anónimo disse...

Olá,
interessante blog em galego :)

Beijinhos :)

Sun Iou Miou disse...

Obrigada, Fernanda. :)

Teté disse...

Há dias assim, em que não nos dói quase nada! Servem para compensar os outros, em que parece que nos dói tudo...

Beijoquitas!

ps - e obrigada pelas simpáticas palavras nas "Crónicas do Rochedo"! :)

Sun Iou Miou disse...

Não tens nada que agradecer, Teté. Mereces. :)

Beijoquita

condado disse...

... días que vienen sin querer y que nos cogen de sorpresa... Teñen que ser estes os días uteis, espero.

Sun Iou Miou disse...

Vai ser mellor que collamos os días nós de sorpresa, Condado. Creo que os días non son útiles ou inútiles: facémolos nós, ou? ;)

Kapikua disse...

Há dias inesquecíveis e esse 1 de Março (do teu post) é-o para mim...
Experimentei a paternidade há 6 anos!
...
...
...
e gostei :)

Beijo grande!

Sun Iou Miou disse...

Eu gosto de que gostasses, Kapik, as filhas vão agradecer isso.

Beijo inesquecível! :)